wtorek, 11 marca 2008

Domy

W aranżacji wnętrz najważniejszy jest świetny pomysł. Jeśli go znajdziemy, zrobienie spójnej idei wystroju i jej realizacja powinny już być znacznie prostsze. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać czytelnikom niebanalne pomysły. Natchnieniem do zrobienia ciekawego wystroju wnętrza jest wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Nieraz jakiś detal wystarczy, by na jego bazie wykonać pełną koncepcję wystroju, a mieszkania zyskały na oryginalności.
Na swoim blogu staram się opisywać właśnie podobne drobiazgi. Elementy, które motywowały mnie przy urządzaniu mojego wnętrza, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Mam nadzieję, że w zdjęciach i tekstach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie skieruję swojego bloga na jeden konkretny nurt, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Cały czas rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i pomysły.
Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeżeli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

Brak komentarzy: